Kom zelf bij ons kijken

Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of verhuist u binnenkort naar onze wijk? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers meerdere jaren deze school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van De Fuut als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding. Dan laten we u graag De Fuut in werking zien en kunt u de sfeer proeven! Daarnaast horen we graag wat ú belangrijk vindt.

Ik kom graag een kijkje nemen op De Fuut!

Rondleiding aanvragen

* Verplichte velden

Ouders aan het woord

"Er is veel klasoverstijgende samenwerking met uitdagende en originele thema's."

"Kinderen worden erg betrokken bij hun eigen leerdoelen en voortgang. De school neemt het serieus als kinderen een probleem met een vak hebben en de lieve juffen bieden dan goede ondersteuning."