Oudercommunicatie

Ouders op de Fuut worden geïnformeerd door middels ouder-kindgesprekken, rapporten, informatie via de nieuwsbrief en Ouderportaal.

Aan het begin van het schooljaar vinden de start ouder/kindgesprekken plaats. Tijdens deze gesprekken wordt besproken wat uw kind nodig heeft om zich zo goed mogelijk te kunnen ontwikkelen. Ook kunnen er direct afspraken gemaakt worden over het verloop van de vervolggesprekken. De leerkrachten zijn op hun respectievelijke werkdagen ook altijd bereikbaar voor uw vragen, tussen de vaste gespreksmomenten door. Deze vragen kunt u via het Ouderportaal naar hen sturen.

Wij nodigen ouders regelmatig uit voor bijeenkomsten, zoals thema-afsluitingen. Daarnaast houden wij op verschillende momenten in het jaar inloopweken.
Tijdens inkoopweken worden ouders uitgenodigd om lessen in de groep bij te wonen. Uw kind kan u dan ook één en ander over het reilen en zeilen in de groep vertellen.

Na het rapport in februari/maart vinden er weer ouder/kind gesprekken plaats. Groep 7 heeft dan tevens zijn voorlopige adviesgesprekken. In dit gesprek wordt de ontwikkeling van uw kind besproken en samen met u en uw kind, doelen gesteld. Aan het eind van het schooljaar vinden de gesprekken op uitnodiging plaats. De definitieve adviesgesprekken van groep 8 vinden in januari/februari plaats.

Leerlingen aan het woord

"Het is niet alleen maar werken, maar we krijgen ook leuke opdrachten."

"We hebben veel aardige juffen en meesters waar je altijd terecht kunt. We gaan goed met elkaar om. Er worden geen kinderen gepest op deze school."